úterý 13. února 2018

OC


 
Jsem Oc (ouk), tvůrce snů.
Spřádám energii a sny stejných vibrací,
usedajících v harmonické jednotě na hřeben vlny osudu.
Až se naučíš jít sám a budeš mít na cestu dostatek sil,
zazní tvé bytostné Já mytickým voláním
a přivolá ty, kteří jsou ti osudem určeni.

V nesčetných podobách, z nesčetných světů
má péče k tobě přichází, aby ti pomohla na cestě, dané ti osudem.
Jsem vědoucí poznání, hluboké pochopení v očích,
které jsou schopny vidět velkolepost tvé pravé podstaty.
Jako mytické poznání s radostí spojuji ty,
kteří kráčejí ze stejnou vizí, za stejným cílem.
Jsem sladké uvolnění, jež cítíš při slovech:
"Již si vzpomínám!"
Jsem posvátná důvěra, která tkví ve slovech:
"Děj se vůle Tvá."
Jsem potěchou lidí, v nichž tepe krev jednoho srdce.

Nevláčej minulost s jejími strastmi,
které tě kdysi držely v zajetí iluze,
opusť vypjaté scény emočních dramat.
Venku čekají nové struktury a možnosti.
Nech se obejmout a občerstvit
konejšivým vánkem mé vděčnosti.
Až se vymaníš z něžného sevření,
čeká tě světlo nových začátků.
V nesčetných podobách čekají strážci a spojenci,
nabízejí sílu a odvahu na cestu.
Já, průvodce osudem, stojím teď před tebou,
mohu ti otevřít nejedny dveře.
Ty ale nejdříve otevři srdce!

Máš-li jasný a pevný cíl, jsi jako magnet,
k němuž se vztahují kovové špony - přátelské ruce,
ucítíš pevný stisk, pohlédneš do očí,
které zas ve tvých uhodnou každé přání.
Sama od sebe vytane posvátná píseň, 
kterou zpívají všichni, 
co sdílejí společný sen.

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

 

Žádné komentáře: