neděle 18. února 2018

CHICCHAN


Jsem Chicchan (čík čan),
tekuté magma ryzí životní síly,
prudký rumělkový plamen probuzení a čistoty.
Jsem žár, síla a vitalita
tvořivé podstaty. Jsem instinktivní moudrost.
Znám cesty k tajemstvím v nitru tvého bytí.
Jsem plamen čestných úmyslů, jež v tobě hoří!
Jsem příslib probuzení a světelný lotos,
koruna osvícení.
Jsem posvátný oheň hadího tance,
jež leží v tobě svinut, než se probudí
rychlostí blesku nebo s půvabem hada.

Má posvátná řeka rozpoutá
vířivý pohyb tvých nádherných kol
a roztočí je v taneční rej v době,
kterou stanovil Bůh.
Při tanci s tebou osvětluji cestu,
po níž se ubíráš.
Naplň svou touhu po posvátném styku,
jež přesahuje lidský rozměr,
v božském tanci s Věčně milovaným.
Na láskyplné volání přijdu,
stanu se pazourkem a troudem posvátného ohně,
mocnou energií, spojující pudovou vášeň bytostí
s jejich božskou podstatou.
Jsem to já, kdo dává peří hadům na křídla.

Otevřete se své probuzené vášni!
Jsem posvátný had,
mé blyštivé světlo protéká prudce tvou bytostí,
uvádí tě do posvátné komory,
kde jako hedvábný lotos
tě čeká koruna nejčistší lásky, aby tě ozdobila.

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

Žádné komentáře: