čtvrtek 15. února 2018

CIMI


Jsem Cimi! (kí mí)
Ponoř se do vůně půvabných gardénií
a prožij svobodu sladkého odevzdání!

Odevzdej se
a ostnaté dráty tvého pozemského bytí
padnou samy od sebe, jako had svléká svůj tísnivý háv.

Odevzdej se,
pohřbi staré zvyky a přesvědčení,
jež brání narození nového člověka.

Odevzdej se
a moje lačná půda pohltí vše
veškerý balast, překážky v cestě,
všechno, v čem není tvé božské bytostné Já.

Odevzdej se
a v ohni alchymické proměny spálím tvou strusku,
stoupat pak bude tvůj duch čistý, zářivý, krásný.

Odevzdej se -
a splyneš se světlem v jedno.
V posvátné říši smrti a transformace čeká tě oáza klidu
a na bolavé rány hojivá mast odpuštění.

Odevzdej se -
v náruči smrti, která je nástrojem božské moudrosti,
nezemřeš, budeš žít.

Odevzdej se -
nech vše být.
Zde panuje vyšší řád,
ovládání neovládá,
ovládání je jen zdání.

Odevzdej se -
a nech se vést podsvětím,
které teprv dává řeč hrdlu němých slov.

Odevzdej se -
jak mech zelený v mrtvolném tlení,
jsem i já život, proměna a pochopení
vyrůstající ze smrti.

Odevzdej se -
zemři proměnou a proměň se smrtí,
přijmi můj nejcennější dar - rozkvět a zjevení 
pravé zahrady tvé bytosti.

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

Žádné komentáře: