čtvrtek 15. února 2018

IK


Jsem Ik (ík),
oheň Ducha, dech života, lyra Apollónova!
Jasná jiskra, která v letu zažehne vše, čeho se dotkne.
Jsem Duch, který ví a vane, naplňuje tvary světlem!

Jsem zářivý, křišťálový střed.
Dech vesmíru, který tančí ve výškách,
podstata života naplňující čas a prostor,
něžným půvabem probouzím stvoření.
Zjevení tváře Milovaného,
mystické shledání s Bohem!

Když duji do hedvábných plachet Božské Matky,
naplňujeme kruhový tanec nezahalenými tvary,
které probouzejí oslnivé světlo na tváři stvoření.
Všechny probouzím, když ladně klesám na třpytné vlně.

Hlubokým nádechem obejmi Ducha,
který vše prostupuje, nakaž se jeho veselím.
Vlévám do tebe novou, čerstvější krev.
Odrážím možnosti tvého ducha, završení tvé polarity.
Jsem frekvencí neviditelných sil, skrze něž
v této chvíli proudí skutečnost.

Slyšíš můj smích, když vítr vane v korunách stromů?
Vidíš, jak bouřlivými víry vytvářím mohutné vlny oceánu?
Vše, čeho se dotknu, strhnu do víru oslav
k poctě Ducha a k boží oslavě!
Jako galaktický sluneční vítr
jsem ten, který ví a tančí jako Jeden.
Očistná síla, zvedám se, jsem letmá inspirace!

Dovol, abych tě zvedl, osvobodil, naplnil.
Dech nebes nesu na svých větrných křídlech,
zahaluji tě nejsladší písní, kterou prostota může zpívat!
 
Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

Žádné komentáře: