sobota 10. února 2018

EB

 Jsem Eb,
 grál vytoužený cíl všech hledajících.
Jsem prázdnota přetékající bohatstvím a gejzír
tryskající z vesmírného rohu hojnosti.
Své dary ti posílám po zlatém víru.
Jsem podstata mysli, která vybuchla v paprscích světla,
a vír nekonečných spirál ztuhl v nádherný kalich.

V nitru mám prázdnotu,
v ní všechny věci.
Můj pohár se otevírá za hranice času a prostoru,
čím více porosteš, tím víc se naplníš
hojnými poklady a božským elixírem proměny.
Jsem oáza s tryskajícím pramenem,
vyvěrajícím z nekonečného srdce ticha.

Zvu tě k plnému stolu,
kde v gejzíru zvuků a barev
božská blaženost splývá s čistotou vědomí.
Z tohoto pramene jasného světla
tryská nejhlubší pravda a nejčistší láska,
aby pak ve spirálách padala,
pronikala do tvé mysli a probouzela ji.

V čiré extázi a všemocném bytí,
miláček bohů se vrací domů, kam odevždy patří.
Po nekonečných strastech a dlouhém hledání 
našel, co v sobě odpradávna měl.
Proč na tržišti iluzí
kramařil jsi s prázdnými tvary,
když stačilo svou mysl otevřít mým nespočetným darům
a tělo chystat k proměně.

Hluboký nádech.
Sklizeň lásky chce to odvézt do sýpek
a nahmatat paprsek světla, vzájemné propojení,
souzvuk a harmonie.
Tvé světlo není odsud, padá z výšky 
a prosvěcuje hmotný tvar.

Člověk je kalich.
A pokud chce, může svou číši nektarem bohů naplnit.
Svou žízeň může utišit
a nemusí se bát, že roh hojnosti přestane přetékat.
Jen volně vydechni
a prožij lehkost, se kterou dnes
z látek horších zlato ryzí vzniká.
Je tomu tak.
V této chvíli jsi nejsladším ovocem lásky ty!

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner)

Žádné komentáře: