pondělí 12. února 2018

IX


Jsem Ix! (íš)
Odkud pochází má kouzelná moc?
Jsem jako zářivá kytice vesmírných tajemství,
každé poupě vydává omamnou vůni,
jaká se vznáší ze zahrady boží.
Moudrost je ovoce mé bezúhonnosti,
já totiž dobře znám podstatu pravého kouzla!
Do čisté, jasné, čerstvé, obrovské mysli
tesám celistvost bytí,
jak ostrý paprsek světla, kol něhož vše tančí.

Stačí jen dotyk mé hůlky,
a cítíš vůli boží a poddáváš se jí.
V mé hůlce je moc, napětí, dobrota i něha,
jež rychlostí blesku časem a prostorem letí,
lehce a oddaně.

Můj čin vychází z oslnivého světla
vnitřního Slunce pravdy,
stojím, nevinnost sama, v souladu
s prvotní formou světla,
kouzelná hůlka, struny z křišťálu,
hlas srdce.
Jak já může být každý, i ty, mudrci blázne,
jsi okno, kterým padá boží svit.

V plášti utkaném ze snů zářivá tajemství nosím.
Jsem šaman, kněz a věštec,
mystický stavitel a kovář,
měním podoby jak chameleon.
S naprostou lehkostí procházím světy
ladným pohybem jaguára,
dál než doletí mnoha vesmírů větry.

Vševidoucí oko vidí mé spojení
s mysterii a obřady zasvěcení.
Okem, jež spojuje světy,
jsem se naučil - to můžeš i ty - 
z kouzelnického pláště vyrobit plachtu,
a ten vesmírný koráb, když vane příznivý duch,
křižuje galaxiemi dob minulých, současných i budoucích,
a odtud poklady vozí, na pomoc tobě, tvému probuzení.

Nyní však dávám ti svůj nejcennější dar:
nevinnost, moudrost a čistotu 
ztělesněnou v průzračné duši dítěte kouzelníka.

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

Žádné komentáře: