pondělí 5. února 2018

MEN


 Jsem Men, orlí pohled a sen.
Za mnou, kdo máte křídla,
vzhůru na vzdušných proudech poslání!
Proud vědomí v mohutných křídlech bude náš zdroj.
A ladným letem planetární mysli
ukažme stezku věčné krásy těm, kdo poletí za námi.

Roztáhněte perutě, orlové nového Slunce květin!
Leťte se mnou na třpytné vlně nového života,
společně vytvoříme zahradu Shambaly, s radostí očekávanou.
Píseň zní v každé buňce,
refrén tě uvádí v rezonanci se zlatou oktávou,
která zní nyní vědomím Země,
zpívá jako krystal v oslnivém světle lásky.
Jak ty se měníš, Gáio, měním se i já.
I já se probouzím v paprscích boží lásky, padajících k Zemi.
Jedno jsme, ty i já!

Jsem Men.
Hedvábným zvukem a dotykem omývám
tělo ubohé Země, rozryté ranami.
Jsem krystalový zpěvák v srdci labyrintu,
jehož krystalové jádro mění tuto vibraci 
v nádheru planetární mysli.

Slyšte mé vzrušené volání, zářivé děti Slunce!
Pomozte pozvednout zmučenou duši lidstva,
probudit ji a proměnit!

Sílu k poslání čerpejte z krásy a síly mých křídel.
Najděte bránu, za níž přestává "já"
a začíná místo bez "jinakosti".
Nezapomeňte, spřízněné, věrné hvězdy,
sluneční běžci, na své poslání
držet pochodeň vzhůru v těchto časech.
Objevte v sobě živé vědomí Boha,
fontánu uprostřed květů, z níž prýští živoucí soucit,
který je podmínkou příchodu nebe na Zemi.

Důvěřujte sobě i svým vizím!
Zvučným hlasem zpívejte píseň naděje,
plným transformační síly krystalového duhového těla!
Splyňte s fialovým plamenem transmutace,
který duchu Země, plného touhy,
přináší píseň extáze.

Takový je váš úkol!
Postavte svatyni uvnitř i venku a ozdobte ji
vzácnými dary, jež nosíte tak dlouho při sobě.
Cítíte na tváři poryvy větru,
slyšíte šum mých křídel?
Začněme!

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

Žádné komentáře: