úterý 13. února 2018

IMIX

Jsem Imix (í míš), prvotní pramatka.
Klidné, temné lůno strukturovaných možností vznikání,
posvátná, mezihvězdná geneze, jsem já.
Výživná, úrodná propast, dárkyně života.
Laskavá, obrovská nádoba prvotních vod,
chovám živoucí sémě.
Věčné je moje objetí.

Jestli máš důvěru a miluješ sebe,
dávám ti sílu sladkého vína svých četných darů.
Napájím sémě tvé hojnou životní silou,
protože já jsem prvotní zvuk stvoření,
mocná energie a vibrace nerozdělených vod.

Jako je klid zdrojem pohybu,
tak je i moje oddaná pozornost ochranou nového života.
Jsem božská kolébka možností realizovaných prvotní důvěrou.
Objímám tě pevně, můj milý,
z mé krve jsi a vyrůstáš z hlubin mé něžné síly,
která je podstatou tvého srdce.

Jsem to já, kdo tká síť univerzální propojenosti veškerého života.
V mé hedvábné látce je příběh jednoho lůna, jímž jsem já,
každé nervové vlákno vede zpět ke mně,
Matce Mystické Pavučině.

Kroužící paže mých galaxii tě objímají,
a na goblénu nejpestřejších tvarů
se objevuje i tvá podoba.
Všechny vycházejí z beztvarosti,
z lůna Velkého tajemství.

Jsem svatyně, z níž ozývá se sladká píseň stvoření.
Z té písně můžeš, nejmilejší,
čerpat lahodnou sílu na cestě probuzení.

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník


Žádné komentáře: