středa 14. února 2018

CIB



Jsem Cib (kíb),
průvodce po hvězdách, mystický převozník
na zpáteční cestě ke hvězdám!
Chyťte se pevně mého bidla, jež sahá až k vám,
abych vás provezl hvězdnými vraty mezi spirálovými víry,
jež tvoří zlatý sloup sjednocující srdce i mysl
a nabízí sladké shledání s kosmickým vědomím.
Hůl tříbí člověka před zkouškou vědění,
snadno protíná závoj věčných otázek existence.

Až z tvého srdce vytryskne vášnivá prosba:
"Po čem v této chvíli nejvíce prahne mé srdce?
Jsem píseň, hledající kořen pravdy."
Pak mohu přijít a vést tvé kroky
podle dokonalého plánu a tajemství tvého bytí.

Onu hůl zasaď v sobě, aby z ní vyrostl
kvetoucí strom moudrosti,
obdařen mocí uzdravovat a spojovat!
A této božské moci se ode mě nauč,
aby sloužila záměrům světla.

Jsem Cib, mystický posel slunečního vědomí.
Požehnaná je zpráva, kterou šířím svou holí!
Otevři se jako kalich.
Až se naladíš na mou frekvenci,
budu přenášet přímé vědění bez námahy, milostí.
Osvoj si důvěru, prázdnotu, schopnost přijetí bez očekávání.

Zaposlouchej se do galaktických frekvencí,
do sametové kadence vnitřního hlasu.
Extáze hudby sfér vtrhne do každého koutu tvého bytí.
Prociť ji už nyní a zasaď její tóny
do zahrady důvěry, o niž jsi tak pečoval ve jménu lásky.
Raduj se ze svatého přijímání.
Jez chléb svobody, pij můj indigový proud.

Sám ztělesňuj hůl, kterou proudí milost spirálních galaxií.
Nalaď se na silné frekvence stvoření, třikrát tři.
Protože já, Cib, kosmický kurýr slunečních pánů,
přicházím s poselstvím, abych ti připomněl,
že Slunce je v tobě a v celém lidstvu.

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

Žádné komentáře: