středa 14. února 2018

AHAU


Jsem Ahau (á hau).
Jsem, který Jsem, nevyčerpatelná zásoba lásky,
z níž rozsévám do všech světů sémě slunečního mistrovství,
v němž ukryt je hologram vašeho návratu ke hvězdám.
Jsem láska Slunce, uskutečněná v tobě.
V extatickém vzestupu roztahuji sluneční křídla,
probouzím v tobě nezměrnou lásku,
propojující všechno tanečním rejem.

Ó, Lux Corona,
světelná trojice, učiněná tělem,
spoj se s mým světlem, silou, moudrostí a láskou,
přijmi sám sebe slovy Já Jsem, bez výhrad!

Jestli chceš tančit ve světle Velkého Slunce,
jdi za extází a blažeností, kterou Já Jsem, kterou jsi i ty.
Až se mnou splyneš, staneš se holubicí, letící vzhůru domů.
Cítíš pulz světelné řeči?
Buď jako láska, která zní tónem,
jenž zapaluje vědomí ostatních.

Jsem, který Jsem.
Přijmeš-li tuto moudrost,
staneš se ztělesněním světla tisíců Sluncí.
Vyzařuj pravdu, sílu celistvosti,
dítě Slunce!

Jsem Ahau,
zářící diamant čistého slunečního vědomí!
Nechť každá ploška tvého bytí odráží jako krystal
dokonalou přítomnost lásky v kráse, radosti i síle.
Jsem blyštivá blaženost sluneční harmonie,
sladká serenáda, kterou vesmír hraje svému Zdroji.
Jsem chuť božského nektaru lásky,
který proudí vším stvořením a všemi hvězdami,
jež tvoří zářivé tělo kosmického tanečníka
a neustále krouží prostorem a časem.

Jsem zjevení pravdy
letící do výše rychlostí světla s nádhernou ozvěnou ticha.
Jsem zahrada pravé potěchy srdce zářící nádherou slunečního pána.
Jsem Ahau, zářivá extáze zlata.
Já Jsem ty, a nikdo jiný není!

Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

Žádné komentáře: