pondělí 12. února 2018

MULUC


Jsem Muluc (mú lúk),
lotos rozpomenutí,
přináším sémě Velkého Slunce!
Vzácné sémě hvězd, které nosíš v sobě, už věky ochraňuji,
díky mé ochraně neumlklo ještě jeho nesmělé tepání.
Hvězdné jadérko čeká, hýčkané v náruči této chvíle,
a v jeho moci je o krásných hvězdách vypravovat!
Jsem chvíle uvědomění, pokrm, z něhož sémě žije.
jsem úryvek písně, který připomíná,
že cílem tvým je záře naprostého rozpomenutí.

Až se pak uvnitř tvého těla pohne život,
vesmírné sémě vzroste a uvolní elixír života.
jak svěží pramen protéká tvojí podstatou,
šepot roste v mohutný zpěv a rozléhá se a rozlévá
zpět do hvězdného domova.

Jsem Muluc!
Vykoupej se v měsíčních vodách rozpomenutí,
svlékni závoj zapomnění,
udržuj jasné vědomí na ostří chvíle.
S láskou ti potvrdím tvůj božský, posvátný původ
skrze tvé pocity, znamení a signály.
S mou pomocí se snadno vyrovnáš se změnou vnímání,
které vyroste z těchto posvátných semen.
Pomohu ti včlenit novou energii a frekvence
do posvátného monolitu tvého bytostného Já.
Pomohu ti, abys s důvěrou stál v plnosti světla.

S mou pomocí založíš překrásnou zahradu,
jež bude kvést z touhy po opětném shledání.
Budu tě chránit rouchem měsíčního svitu,
než se v tobě probudí síla bojovníka.
Ruce, jež vztahuješ ke mně, podržím tak dlouho,
než bude tvé rozpomenutí trvalé,
až plně pochopíš úryvek posvátné písně
jež oslavuje tvoji moc a krásu.

Až budeš bezchybně zpívat,
pak otevřu svou náruč a pustím tě dál.
A síla rozpomenutí ti dá křídla
k vesmírnému letu do světla.


Z knihy: Mayské Orákulum - Návrat ku hvězdám (Ariel Spilsbury a Michael Bryner) - Malý kouzelník

Žádné komentáře: