středa 13. září 2017

KDO MÁ UŠI, SLYŠ!


"Požehnáni jsou ti, kteří mě hledají. Pro ty, kdo mě hledají,
končí dlouhé zapomenutí. Probouzejí se k tomu,
čím opravdu jsou - moje živoucí součást,
projevující se život a vyzařující láska. Zapomněli jste na to, že mě máte hledat,
tím méně hledáte mou tvář, ó, vy malověrní.
Je bezpočet těch, kteří žijí v očekávání mého příchodu.
Ve skutečnosti jsem nikdy neodešel.

          Ať ten, kdo má uši, teď slyší.

         Hledáte mě ve své slepotě.
Vzhlížíte ke mně a nepoznáváte mě.
Dotýkáte se mé ruky a nevíte, koho jste se dotkli.
         Hlásáte moje jméno a učení tak, jak vám to vyhovuje a jaké jsou zrovna okolnosti.
Probuďte se, přijměte skutečnost mého bytí, které je mezi vámi.

         Jsem zemětřesením, větrem a ohněm.
         Jsem neustálým tichým hlasem, který prostupuje ohlušující vřavu bytí.
         Jsem mír, který přesahuje pochopení.
         Jsem světlo, které vede všechny bytosti k Otci.
         Jsem láska, která všechno překoná.
         Jsem záře, která osvětluje mysl člověka.
Jsem tím, co uchovává duši člověka.
         Jsem vaším životem a vy jste mým životem.
         Jsem vaším nadechnutím.
         Jsme jedno v Otci.

       Nezoufejte, nikdy vás neopustím, ani na vás nezapomenu.
Ani vy nemůžete ve skutečnosti opustit mě, protože jsme jedno.
Ať staré způsoby pominou. Musí zemřít a jejich popel vítr rozmetá do čtyř koutů světa.
Nové se narodí, ale musíte změnit přístup. Nehledejte mě v podobě člověka.
Ten čas ještě nepřišel. Ale hledejte mě v životě, který k vám promlouvá každý den.
Po celou dobu se díváte jiným směrem. Nemám hranice a nepoutá mě fyzické bytí.
        Jsem nepostihnutelný rozumem a přesahuji možnosti představivosti.
        Žiji a pohybuji se a mé bytí je obsažené ve všem, co jest. Dosud jste mě přehlíželi.
Známky mého bytí naleznete v každé tváři stvoření mého Otce.
Pohlédněte na svého bratra a spatříte mou tvář.
       Skloňte se nad nehybnou hladinou rybníka. Nenechejte se zmást.
Obraz, který vidíte, odráží mou podobu.

       Už vidíte pravdu?

Rozpoznávejte mě. Sevřete v dlani list, kámen, kapku vody a vězte, že není věci, v níž bych nebyl obsažen. Nevěděli jste snad, že já jsem věčný život, a proto minulost a budoucnost pro mě neexistují? Je jenom teď. Žijte se mnou v teď.

Jsem ve světle, vy jste také ve světle. Ale vy o svém světle nevíte. 
Jsem tady proto, abych vám ukázal, že vaše světlo a moje světlo jsou jedno a neliší se. Až si uvědomíte, že božské světlo je součástí všeho, co je, pochopíte, jaká zákonitost vás váže k životu, vašemu Stvořiteli, a tím také k vašemu věčnému Synovství. 

Nedřímám, ani nespím a musíte se naučit, aby vaše duše také nedřímala, ani nespala. Když si to uvědomíte, začnete vnímat svou duchovní vitalitu a své probuzení do nejvyššího uvědomění. Pak pochopíte, že jsem vám vskutku blíž než vaše ruce a nohy.
V tomto uvědomění, v tomto poznání již jsme sjednoceni.

Žijte v pravdě. Buďte pravdou. Žijte v kráse.
Staňte se umělci života.
Žijte ve mně a dovolte mi, abych vás vyjadřoval.
Přebývám všude v prostoru a mimo prostor, v čase i mimo čas.
Pokud se obrátíte a stanete se součástí mojí reality, začne k vám proudit veškerá síla. Je to síla, která vás sjednocuje se všemi bytostmi. Je to síla, která vás osvobodí.
Moje děti, setrvávejte ve mně."



(Z knihy: Daleké cesty - Robert A. Monroe)

Žádné komentáře: