pondělí 6. listopadu 2017

MULTIDIMENZIONÁLNÍ OSOBNOST


 


Mé reinkarnační existence nedefinují mou totožnost, stejně tak jako ty vaše nedefinují vaši. Duše zná samu sebe, nenechá se zmást žádnými termíny ani definicemi. Duše je otevřená, nekonečná. Není to uzavřený duchovní ani psychický systém. Duše neexistuje mimo vás. Není od vás o nic víc oddělena než Bůh.

Není třeba vytvářet odděleného boha, který by existoval mimo váš svět, ani uvažovat o duši jako samostatné, vzdálené podstatě. Bůh neboli Všechno Bytí je vaší nedílnou součástí. "Jeho" energie formuje vaši identitu. Stejně tak je i duše vaší součástí.

Moje reinkarnační osobnosti a pravděpodobná já existují ve mně, stejně tak, jako já existuji v nich. V širším slova smyslu moje duše zahrnuje všechny mé reinkarnační osobnosti a pravděpodobná já. Svá pravděpodobná já si uvědomuji stejně jako své reinkarnační existence.

Každá část "duše" v sobě obsahuje celek. Jakmile si uvědomíte svoji subjektivní realitu, začnete poznávat větší část své duše. Pokud ji považujete za uzavřený systém a jako takovou ji i vnímáte, uzavíráte se poznání vyšší tvůrčí energie a jejích vlastností.


Může se vám zdát, že reinkarnační existence zahrnují minulé a budoucí události, ale jde o existence paralelní, souběžné s vaším současným životem a vědomím.

Hledáte odpovědi na otázky ohledně charakteru Všeho Bytí, ale poznání, po kterém toužíte, je obsaženo ve vaší současné zkušenosti. Nenajdete je mimo vás, ale na cestě svým vnitřním já, skrze sebe sama, skrze svět, který znáte. Všechny vztahy a spojení jsou otevřené, každá psychologická událost ovlivňuje všechny ostatní. Všechny existence a vědomí jsou vzájemně propleteny. Pouze pokud přemýšlíte o duši jako o něčem odlišném, odděleném a tudíž uzavřeném, máte tendenci také oddělovat Boha jako osobnost, která jako by existovala mimo vás, mimo veškerý svět a kreativitu.

Všechno Bytí promlouvá ke všem svým částem, ne hlasem,
ale komunikuje skrze duši každého vědomí.

Není vám určeno rozplynout se do Všeho Bytí. Vlastnosti a dovednosti vaší osobnosti, jak ji v současné době vnímáte, vám zůstanou. Všechno Bytí je Stvořitel, ne ničitel.

Minulé životy jsou jako křížovka, kterou musíte vyluštit, abyste získali tajenku, emocionální zkušenost, jež je jejím základem.

Všechny životy probíhají souběžně a tím se veškeré hranice stávají pouze psychologické, rozdělení neexistuje. Já žiji svůj život, zatímco mé reinkarnační existence fungují naprosto samostatně. Nezajímají mne, když se soustředím na jiné oblasti aktivity.

Multidimenzionální vlastnosti duše vám umožňují poznat nekonečné dimenze reality. Zkušenost z jedné však nepopírá existenci v druhé dimenzi.

Nikdy nenajdete sami sebe, budete-li střídat učitele nebo odbornou literaturu. Nikdy nepoznáte sami sebe, budete-li se držet daného druhu meditace. Jen tichým zahleděním se dovnitř svého já můžete poznat skutečnou realitu, kterou prožíváte, se všemi vztahy, které existují mezi vaším současným já a vnitřní podstatou, která má multidimenzionální charakter.

V tomto okamžiku byste již měli vědět, že všechny osobnosti nejsou fyzicky materializovány. Tato kniha byla napsána nefyzickou osobností a poté realizována fyzicky ve vašem systému. Stejně tak se vám všem nabízí možnosti a schopnosti komunikovat jiným způsobem než tím, který jste dosud poznali a přijali za svůj.  

 

(Z knihy: Sethovy promluvy - Jane Roberts)

Žádné komentáře: