čtvrtek 2. května 2019

PLANETA ZEMĚ

  Ty matičko ty
jsi nejkrásnější v celém vesmíru
budeme tě hladit a žít jen v míru
pomůžeme ti do tvého přerodu
kde budeme žít v dobru.

Ty planeto má
Láskou Otce byla jsi stvořená
ty nikdy nebudeš přemožená
teď do Světla Lásky s námi plyneš
nikdy nezhyneš.

Já miluji tě krásko
já miluji tě krásko
milujeme tě krásko vesmírná.

Za všechno co nám dáváš
a jak se o nás staráš
lidé začínají se měnit
nebudou tě víc už plenit.

Já miluji tě krásko
já miluji tě krásko
milujeme tě krásko vesmírná.

Za stravu za bydlení
za dlouhé pokolení
jsme šťastni
 vezmeš nás výše
 hmota zůstane níže.

Ty jedině ty
snášíš veškeré lidské útlaky
na ochranu si spustíš zátopy
svou bolest takto musíš si zmírnit
není právo tě trýznit.

Gaio naše shan
tvým srdcem všechny lidi požehnám
ať uslyší tvé velké sténání
a otevřou se více teď tobě
v téhle zlomové době.

Já miluji tě krásko
já miluji tě krásko
milujeme tě krásko vesmírná.

Za všechno co nám dáváš
a jak se o nás staráš
lidé začínají se měnit
nebudou tě víc už plenit.

Já miluji tě krásko
já miluji tě krásko
milujeme tě krásko vesmírná.

Za stravu za bydlení
za tvé dlouhé pokolení
jsme šťastni, vezmeš nás výše
 hmota zůstane níže.

Autor: Václav Vodalev

Žádné komentáře: