čtvrtek 31. srpna 2017

MILOSRDNÉ SLZY

 Jak napsal Augustin ve svém Vyznání:

"Slzy ... tekly proudem, a já jsem je nechal, aby si tekly po svém,
a měl jsem je za podušku pro své srdce. Na nich spočinulo."

Chce se mě plakat, když čtu citát od Augustina. Vidím před sebou svého umírajícího manžela, jak leží těžce nemocný v Hospicu a čeká, až přijde smrt. Občas mu po tváři tekly slzy. Na to mě říkal: "Mámo, já nebrečím, to se mě jen tak něco mokrého koulí po tváři." Jeho duše se čistila a osvobozovala, aby mohla nalézt klid.

Kdyby nebylo slz, tak by nám mohlo samou bolestí puknout srdce. Jsou tak milosrdné. Je to velký dar od Boha pro nás lidstvo. Zbavují nás bolestí srdce, očišťují naše tělo a osvobozují naši duši.

Nebojme se plakat, nestyďme se za slzy. Jsou drahocenným lékem. Buďme za ně Bohu vděční.




Úvaha nad příspěvkem: Pláč a slzy
Autor: Monika Serafina Adamcová

Žádné komentáře: